2016. augusztus 20., szombat

Elindult!

Üdv minden kedves Könyvmolynak!

Ezt az oldalt azért hoztam létre, mert úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom az írással :D Ezért ma megnyitja kapuit a Believe in Fate. Azért választottam ezt a címet, mivel ezt adtam a folyamatban lévő "alkotásomnak" is :)

Remélem elnyeri majd a tetszéseteket, de ha nem akkor is nyugodtan írjátok meg! A negatív kritikákat is szívesen várom, így legalább tudni fogom, hogy miben kellene fejlődnöm! :)

Nemsokára hozom is az úgynevezett "Prológust" :D
Az, hogy miről fog szólni a történet, még nem tudom, bár nagyjából megvan, hogy mit szeretnék írni, de az "ihlet"-et csak közben kapom el, így fülszöveget sajnos nem tudok hozzá írni :(
Bár így remélem, hogy csak még izgalmasabb lesz a történet ;)

Jó olvasást kívánok Nektek!

Millió Puszi és Ölelés! :D

6 megjegyzés:

  1. Tetszik :)a Travis név pedig különösen, gyönyörű sorscsapást olvasva bele is szerettem.Én nagyon drukkolok neked ,hogy olyat írj ami megérint bennünket.Nagyon sok jó könyvet olvashattál már és bízom benned ,hogy neked is sikerül.Sok sikert puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. Igyekezni fogok! 😊😘💕
      A Travis pedig a kedvenc nem magyar fiúnevem! 😉😉

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés